Contact
Staat jouw vraag niet tussen onze veelgestelde vragen onderaan deze pagina? Neem dan contact met ons op.
Je kunt ons mailen naar info@webboo.nl. Doorgaans reageren we binnen 1 werkdag.
Ticket
Klik hier om een ticket te versturen. Hierop reageren we doorgaans binnen 1 werkdag.
Chat
Op werkdagen zijn wij tijdens kantooruren via onze chat te bereiken indien beschikbaar.
Veelgestelde vragen
Gewoon, voor de duidelijkheid.
Als een website een SSL certificaat heeft, wil dat zeggen dat deze over een beveiligde verbinding beschikt. Dat is ook verplicht tegenwoordig.
Wij bouwen onze websites altijd in WordPress. Waarom? Omdat WordPress een open source software is en we met dit systeem alles kunnen maken én koppelen.
Dat wil zeggen dat wij al onze websites gebruiksvriendelijk bouwen voor alle apparaten, dus computers, tablets en smartphones.
Ja, we kunnen social media icoontjes voor je koppelen aan jouw social media kanalen. Daarbij behoort het ook tot de mogelijkheden dat we bijvoorbeeld jouw Instagram feed live op je website tonen. Deze wordt dan continu automatisch bijgewerkt!
Dit kan heel eenvoudig door een pakket te kiezen en op de paarse knop Start nu! te klikken. Vervolgens kan het aanmeldformulier worden ingevuld en van daaruit pakken wij het op.
Hiervoor hebben wij een online module gebouwd. Zodra wij een bestelling binnenkrijgen, ontvang je doorgaans binnen 1 werkdag een link naar deze module. Hier kan alles worden ingeleverd: van een logo bestand tot huisstijl kleuren en lettertypes. Maar ook de gewenste inhoud van de website pagina(‘s).
Vanaf het moment dat jij de content hebt aangeleverd via onze online module, gaat deze gegarandeerde levertermijn in.
Dat hoef je je helemaal niet af te vragen, want dat gaat namelijk niet gebeuren. Wij zijn mensen van ons woord. Gegarandeerd is niet voor niets gegarandeerd.
Nee, dat is niet onze manier van werken. Zodra wij de website klaar hebben, wordt de factuur in orde gemaakt. Inloggegevens en toegang tot onze support volgen, zodra de betaling is voldaan.
Vanaf het moment dat jij de content hebt aangeleverd via onze online module, gaat deze gegarandeerde levertermijn in.
Dat hoef je je helemaal niet af te vragen, want dat gaat namelijk niet gebeuren. Wij zijn mensen van ons woord. Gegarandeerd is niet voor niets gegarandeerd.
Dat ligt aan de drukte en het aantal wachtenden voor jou. Neem dan ook contact met ons op indien je een speciaal verzoek hebt.
Onze supportafdeling is te bereiken per mail, via het inzenden van een ticket en tijdens kantooruren via live chat op de contactpagina.
Via het persoonlijke dashboard heb je toegang tot onze exclusieve support omgeving. In deze omgeving staan video’s waarin wij stap voor stap uitleggen hoe je wijzigingen aan je website of webshop kunt doorvoeren. Daarnaast kan je via het dashboard eenvoudig contact met ons opnemen, mocht het niet lukken met onze video’s.
Tijdens je website abonnement heb je toegang tot jouw persoonlijke dashboard. Zodra je abonnement is afgelopen, kan je toegang blijven houden voor €7,95 per maand. Hierbij zit ook hosting en domeinregistratie inbegrepen.